دی بروین: از بهترین بازیکنان جهان هستم چون ایرادی ندارم

به گزارش مجله بوشهری ها، هافبک بلژیکی منچسترسیتی با اعلام اینکه به بازیکن کاملی تبدیل شده است گفت باید در زمره بهترین های جهان باشد.

دی بروین: از بهترین بازیکنان جهان هستم چون ایرادی ندارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، کوین دی بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی در این تیم خودش را جا انداخته است و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده است.

دی بروین درباره شرایط خود و جا افتادن در منچسترسیتی گفت: به عنوان یک هافبک شما باید احاطه زیادی به زمین بازی داشته باشید و این همان چیزی است که از ابتدا به دنبال آن بودم. من در 3 سال گذشته در سیتی روز به روز بهتر شدم و این فصل از همان بازی اول که برابر وستهام بود تا بازی برابر رئال مادرید ثبات داشتم و یکنواخت به صورت خوب بازی کردم که برای خودم بسیار رضایت بخش بوده است. من خودم در فوتبال هیچ الگویی نداشتم. البته بودند کسانی که من فوتبال آنها را تحسین کردم ولی خودم همیشه سعی کردم بازیکن منحصر به فردی باشم.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره شیوع کرونا گفت: دو هفته اول خیلی سخت بود. چند تن از نزدیکان من بیمار بودند و نمی دانم واقعا کرونا بود یا خیر. الان خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم و سلامت هستیم. خودم هم مرتب تمریناتم را دنبال می کنم ولی به هر حال تمرینات ورزشی به صورت گروهی خیلی بهتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 904

به "دی بروین: از بهترین بازیکنان جهان هستم چون ایرادی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بروین: از بهترین بازیکنان جهان هستم چون ایرادی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید