دورکاری در استان تهران تا انتها شهریور تمدید شد

به گزارش مجله بوشهری ها، استاندار تهران از تمدید دورکاری در ادارات استان تهران تا انتها شهریور ماه اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 95 درصد از شهروندان استفاده از ماسک را در مترو انجام می دهند.

دورکاری در استان تهران تا انتها شهریور تمدید شد

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، انوشیرون محسنی بندپی در حاشیه جلسه تقدیر از تعاونی های برتر استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در کشور و به ویژه استان تهران شرایط کرونا به حالت پایدار نرسیده و میزان بستری ها در تهران 3100 نفر است. پس از سوم مرداد که روزانه کاهش موارد ابتلا و فوتی را داشتیم یک هفته ای است که شرایط در این حوزه ثابت شده و بهبود یافتگان کمتر از افرادی است که در بیمارستان ها بستری می شوند.

وی تاکید نمود: در این شرایط احتیاج است تا شهروندان توجه ویژه ای به بهداشت فردی و عمومی داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار تهران در مورد تمدید محدودیت ها در سطح استان تهران گفت: تمدید دورکاری تا خاتمه شهریور ماه در استان تهران اجرا شده اما طرح ترافیک به قوت خود باقی است و در تهران اجرا خواهد شد. در حال حاضر 95 درصد از شهروندان استفاده از ماسک را در مترو انجام می دهند ولی فاصله گذاری در مترو را خیلی نمی توانیم به آن اطمینان داشته باشیم.

محسنی بندپی در مورد فعالیت مدارس نیز گفت: در مدارس آموزش حضوری، مجازی و استفاده از تلویزیون با همکاری صدا و سیما پیگیری خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1148

به "دورکاری در استان تهران تا انتها شهریور تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری در استان تهران تا انتها شهریور تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید