دموکرات ها خواهان نامزدی فرماندار نیویورک به جای بایدن هستند

به گزارش مجله بوشهری ها، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد بیشتر رای دهندگان دموکرات آمریکایی خواهان نامزدی فرماندار ایالت نیویورک به جای معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده هستند.

دموکرات ها خواهان نامزدی فرماندار نیویورک به جای بایدن هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نیویورک پست، تازه ترین نظرسنجی حاکی است 56 درصد دموکراتهای آمریکایی اندریو کومو فرماندار ایالت نیویورک را برای نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده ترجیح می دهند.

بر اساس این گزارش، 44 درصد دموکراتها نیز اعلام نموده اند که همچنان از نامزدی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می نمایند.

این نظرسنجی نشان می دهد رای دهندگان دورگه آمریکای لاتین، زنان و جوانان و لیبرال ها کسانی هستند که به احتمال زیاد از کومو در برابر بایدن حمایت می نمایند.

این در شرایطی است که کومو ماه گذشته اعلام نموده است که تمایلی برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ندارد ولی بعضی دموکراتها هنوز امیدوارند که او بهترین جایگزین برای بایدن به شمار می رود.

جو کیلدا معاون رسانه ای و ارتباطات موسسه Club for Growth در این باره گفت: نتایج نظرسنجی نشانگر ضعف بایدن به عنوان یک نامزد است. با هر خبری مهمی که می آید، دموکراتها بیشتر و بیشتر به بد بودن نامزد خود یعنی بایدن پی می برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 865

به "دموکرات ها خواهان نامزدی فرماندار نیویورک به جای بایدن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموکرات ها خواهان نامزدی فرماندار نیویورک به جای بایدن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید