دستگیری 91 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز در خوزستان ، کشف 153 قبضه سلاح

به گزارش مجله بوشهری ها، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان، 91 نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 91 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز در خوزستان ، کشف 153 قبضه سلاح

به گزارش خبرنگاران به نقل از گروه استان های خبرنگاران از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می نمایند، با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

او اضافه کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها با کار اطلاعاتی و کوشش مستمر در سطح استان طی 4 روز گذشته با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی، 91 نفرمتهم که از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیرمجاز بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 27 قبضه سلاح جنگی، 126 قبضه سلاح شکاری و در مجموع 153 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه یک هزار و 736 عدد انواع فشنگ کشف شد، ضمن اینکه در 75 روز امسال، یکهزار و 545 قبضه سلاح و 16 هزار و 58 فشنگ جنگی و شکاری کشف شد و یک هزار و 204 نفرمتهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، ادامه داد: نیروی انتظامی استان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 987

به "دستگیری 91 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز در خوزستان ، کشف 153 قبضه سلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 91 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز در خوزستان ، کشف 153 قبضه سلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید