دستگیری یک گروه تروریستی داعش در آلمان

به گزارش مجله بوشهری ها، رسانه های آلمانی از دستگیری 4 نفر از اعضای داعش که قصد حملات تروریستی در آلمان را داشتند، خبر دادند.

دستگیری یک گروه تروریستی داعش در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، دادستانی کل فدرال آلمان صبح چهارشنبه در ایالت نوردراین-وست فالن 4 عضو گروه تروریستی داعش اهل تاجیکستان را دستگیر کرد.

این چهار نفر به همراه نفر پنجمی که در بازداشت به سر می برد متهم هستند که از طرف سازمان تروریستی داعش حملاتی را در آلمان برنامه ریزی نموده بودند.

به گزارش هفته نامه اشپیگل، این افراد دستگیر شده در ژانویه سال 2019 خود را به این سازمان تروریستی و انجام مأموریت های آن متعهد کردند. گفته می گردد این افراد با مقامات عالی رتبه داعش در سوریه و شعب منطقه ای این سازمان تروریستی در ارتباط بوده اند.

سرنموده این گروه با نام راوسان.بی از سال 2019 به علت کشف محموله های سلاح از وی در بازداشت به سر می برد.

محققان بر این باورند که این گروه تروریستی ابتدا قصد حملات تروریستی در تاجیکستان را داشتند، اما بعد تصمیم گرفتند این حملات را در آلمان انجام دهند. بر اساس برنامه های اولیه، نهادهای آمریکایی در آلمان از اهداف حملات تروریستی آن ها بوده است.

این گروه تروریستی به صورت آنلاین و به وسیله اینترنت موادی را برای ساخت بمب و مواد منفجره سفارش می دادند. در عملیات های ویژه ای که پلیس آلمان انجام داده بود چندین قبضه سلاح هم از سرنموده این گروه که در بازداشت به سر می برد کشف شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 847

به "دستگیری یک گروه تروریستی داعش در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری یک گروه تروریستی داعش در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید