خبرنگاران 30 میلیارد ریال به کارخانه کاشی طوس قوچان اختصاص می یابد

به گزارش مجله بوشهری ها، مشهد- خبرنگاران- نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه کاشی طوس در شهرستان قوچان برای رسیدن به روزهای رونق خود نیازمند اختصاص 30 میلیارد ریال جهت اجرای سه طرح توسعه است که این مبلغ به زودی به این واحد صنعتی تزریق خواهد شد.

خبرنگاران 30 میلیارد ریال به کارخانه کاشی طوس قوچان اختصاص می یابد

علی آذری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه کاشی طوس در جمع خبرنگاران اضافه نمود: طرح های توسعه این کارخانه در زمینه تولید کاشی پرسلانی، کاشی دیوار و افزایش 35 درصدی ظرفیت تولید است که اشتغال بیش از 100 نفر را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها برای این سه طرح توسعه در کارخانه فراهم بوده و تنها نیازمند تزریق اعتبار است ادامه داد: این واحد تولیدی در حال حاضر با 200 نیروی کار روزانه هشت هزار مترمربع کاشی تولید می کند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خطوط تولید این واحد صنعتی که در گذشته از مدار خارج شده بود با همت مدیران داخلی خود دوباره به چرخه تولید بازگشته است.

وی صادرات را یکی از اهداف این واحد صنعتی دانست و اضافه نمود: در خصوص صادرات، تقاضا بیشتر از عرضه بوده که این مجموعه تولیدی به دنبال ورود به بازار آسیای میانه است.

شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1540

به "خبرنگاران 30 میلیارد ریال به کارخانه کاشی طوس قوچان اختصاص می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 میلیارد ریال به کارخانه کاشی طوس قوچان اختصاص می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید