خبرنگاران 27 خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی تجهیز می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: با توجه به فرارسیدن دهه کرامت 27 خانه ورزش روستایی در استان تجهیز و راه اندازی می گردد.

خبرنگاران 27 خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی تجهیز می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حسن عزیزی روز شنبه در نشست خبری اضافه کرد: این طرح در راستای سیاست عدالت محوری و نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری اجرا شد.

وی گفت: کاروان نشاط و امید فردا (یکشنبه) از مجموعه ورزشی علوی بیرجند به شهرستان های طبس، قاینات، فردوس، بشرویه، سرایان، نهبندان و سربیشه اعزام می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: خانه های ورزش روستایی قلب تپنده روستا در زمینه نشاط و تندرستی هستند زیرا طبق آمار گزارش شده چاقی به سوی جمعیت روستایی در حرکت است و این اقدام به سواد حرکتی خانواده های روستایی یاری خواهد نمود.

وی اضافه کرد: استان خراسان جنوبی در ارزیابی سال 98 رتبه دهم و بالاتر از خراسان رضوی را در تجهیز خانه های روستایی کسب نموده است.

عزیزی با بیان اینکه تجهیزات براساس احتیاج هر منطقه ارسال می گردد گفت: امکانات متناسب با استعداد هر منطقه خواهد بود.

وی تاتامی، تشک کشتی، میز پینگ پنگ، شطرنج، فوتبال دستی، توپ، تور و دیگر امکانات ورزشی را از مهمترین اقلام اعزامی به روستاهای خراسان جنوبی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه برای هر خانه ورزش روستایی 10 میلیون تومان تجهیزات در نظر گرفته شده است توضیح داد: مرحله دوم اعزام تجهیزات تا اواخر تیرماه جاری برای 25 خانه ورزش روستایی دیگر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ماه گذشته هفت خانه ورزش روستایی در مدارس استان با مشارکت آموزش و پرورش خراسان جنوبی تجهیز شد و هماهنگی های لازم برای 40 مدرسه روستایی معرفی شده از سوی آموزش و پرورش در دست پیگیری است.

وی از 73 پروژه نیمه کاره ورزشی در استان اطلاع داد و اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه ها 100 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است که با توجه به مصوبات سفرهای استاندار خراسان جنوبی به شهرستان ها و تخصیص اعتبار قابل توجه امیدواریم تا خاتمه سال 50 پروژه را به بهره برداری برسانیم.

خراسان جنوبی دارای 270 خانه ورزش روستایی است که تا خاتمه تیر ماه جاری به 310 خانه افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران 27 خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی تجهیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 27 خانه ورزش روستایی در خراسان جنوبی تجهیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید