خبرنگاران یک هزار و 850 فقره سند تک برگی اراضی دولتی در آذربایجان غربی صادر شد

به گزارش مجله بوشهری ها، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: سال جاری یک هزار و 850 فقره سند تک برگی اراضی دولتی در این استان صادر شده است.

خبرنگاران یک هزار و 850 فقره سند تک برگی اراضی دولتی در آذربایجان غربی صادر شد

سید محسن حمزه لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: اخذ اسناد تک برگی در این حجم طی این بازه زمانی کم نظیر بوده است.

وی افزود: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از جمله نتایج صدور این اسناد است

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان نمود: اخذ اسناد تک برگ در راستای ماده 211 برنامه پنجم توسعه جهت اجرای طرح کاداستر ملی با همکاری ادارات ثبت و تشکیل بانک اطلاعاتی متقن بر پایه سرشماری مجدد اراضی دولت انجام می گردد.

حمزه لو، با اشاره به رسالت سنگین حوزه املاک و حقوقی این اداره در پاسخ گویی به مطالبه های مردمی گفت: بخش گسترده ای از سیاست های راه و شهرسازی به ویژه در بحث واگذاری زمین به مجریان طرح های گردشگری، مالی، تولیدی و صنعتی برعهده فعالان حوزه املاک و حقوقی است.

وی ادامه داد: فعالیت های حوزه املاک و حقوقی، حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت جهت بکارگیری این ظرفیت برای توسعه کشور از دیگر وظایف این اداره است.

به گزارش خبرنگاران، هزاران فقره زمین دولتی در آذربایجان غربی وجود دارد ولی آمار دقیق آن در دسترس نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1466

به "خبرنگاران یک هزار و 850 فقره سند تک برگی اراضی دولتی در آذربایجان غربی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار و 850 فقره سند تک برگی اراضی دولتی در آذربایجان غربی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید