خبرنگاران قالیباف، شهادت سردار سرتیپ پاسدار صحرائی را تسلیت گفت

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران- خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت جانباز سرافراز سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج رمضانعلی صحرائی، پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرنگاران قالیباف، شهادت سردار سرتیپ پاسدار صحرائی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف روز یکشنبه مراتب تأسف خود را از شهادت جانباز سرافراز سردار صحرایی به شرح پیام زیر ابراز کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار دلاور و جانباز سلحشور رمضانعلی صحرایی موجب تأسف و تأثر گشت.

ایشان از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس و جانباز سرافراز و الگوی مقاومت و صبوری بودند که سرانجام پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی به کاروان شهیدان پیوست .

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مردم شریف استان مازندران ، همرزمان و خانواده گرانقدر، برای آن شهید والامقام علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

سردار رمضانعلی صحرایی سرباز رشید و سرافراز اسلام و جانباز پرافتخار هشت سال دفاع مقدس و یکی از فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی سحرگاه روز شنبه هفدهم آبان ماه به همرزمان شهیدش پیوست.

فرماندهی گردان امام محمدباقر (ع) لشکر ویژه 25 کربلا و فرماندهی تیپ دوم لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس از جمله مسؤولیت های سردار صحرایی در هشت سال دفاع مقدس بود.

پیکر مطهر این سردار سرافراز روز دوشنبه 19 آبان ماه به صورت خودرویی در شهرستان بهشهر تشییع و در گلزار شهدای رستمکلا، زادگاه آن شهید به خاک سپرده می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1243

به "خبرنگاران قالیباف، شهادت سردار سرتیپ پاسدار صحرائی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قالیباف، شهادت سردار سرتیپ پاسدار صحرائی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید