خبرنگاران صنوف خدمات رسان در خراسان جنوبی فعال است

به گزارش مجله بوشهری ها، بیرجند - خبرنگاران - اتاق اصناف مرکز خراسان جنوبی در اطلاعیه ای با اشاره به تعطیلی بعضی کسبه و صنوف اعلام نمود: صنوف میوه فروشی، نانوایی، خواربارفروشی (سوپرمارکت ها)، مرغ فروشی و مواد پروتئینی به فعالیت خود ادامه می دهند و صنوف خدماتی و فروشندگان لوازم یدکی به صورت شیفتی فعال هستند.

خبرنگاران صنوف خدمات رسان در خراسان جنوبی فعال است

این اطلاعیه می افزاید: ما کسبه و اصناف در راستای رسالت اجتماعی خود و همگام با سیاست های بهداشتی درخصوص قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، برای سلامتی شما شهروندان گرامی و جلوگیری از عدم ایجاد تجمعات در واحدهای کسبی بر آن شدیم به استثنای مشاغل ذیل از روز سوم فروردین تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و انتظار همکاری و همراهی کامل تا قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا را از تمامی همکاران عزیز داریم.

براین اساس صنوف میوه فروشان، نانوایان، خواربارفروشان (سوپرمارکت ها)، مرغ فروشان و مواد پروتئینی به فعالیت خود ادامه داده و صنوف خدماتی، مکانیکان و تعویض روغن، پنچرگیر و لاستیک فروشان و فروشندگان لوازم یدکی به صورت شیفتی فعال بوده که قبلا لیست اسامی شیفت ها به ستاد مربوطه ارسال شده است.

اتاق اصناف مرکز استان خراسان جنوبی و اتحادیه های وابسته توضیح داد: بازگشایی این واحدها منوط به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا مبنی بر تعطیلی دواطلبانه واحدهای صنفی غیرضروری، تعداد زیادی از صنوف ﺑه صورت داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ برای ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ وﯾﺮوس ﮐﺮوﻧﺎ اﻗﺪام به ﺗﻌﻄﯿﻠﯽ ﻣﻐﺎزه ﻫﺎی ﺧﻮد ﮐﺮدﻧﺪ.

داوود شهرکی اضافه نمود: این واحدها تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط تعطیل خواهند بود.

موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی تا به امروز 178 نفر و جان باختگان بر اثر این بیماری 17 تن اعلام شده است.

تمامی 11 شهرستان استان خراسان جنوبی درگیر با کرونا شدند و شهرستان های بیرجند، طبس، زیرکوه، قاینات و فردوس بیشترین میزان ابتلا را دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 815

به "خبرنگاران صنوف خدمات رسان در خراسان جنوبی فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صنوف خدمات رسان در خراسان جنوبی فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید