خبرنگاران شکست تیم بسکتبال بانوان گرگان در برابر نوشت افزار کنکو تهران

به گزارش مجله بوشهری ها، گرگان - خبرنگاران - تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در چهارمین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر زنان باشگاه های ایران 67 بر 90 مقابل نوشت افزار کنکو تهران باخت.

خبرنگاران شکست تیم بسکتبال بانوان گرگان در برابر نوشت افزار کنکو تهران

به گزارش خبرنگاران ؛ در این مسابقه که امروز جمعه از گروه ب فصل جاری لیگ برتر و در هفته اول دور برگشت مرحله مقدماتی در تهران به قضاوت سعیدی فر به عنوان سرداور به همراه علیمرادی و مهدی خانی به عنوان داور اول و دوم و با نظارت رفیعی برگزار گشت، بانوان شهر گرگان در وقت های اول و دوم به ترتیب با نتایج 13 بر 20 و 11 بر 29 از حریف عقب افتاد، اما در وقت سوم 2 تیم به نتیجه تساوی 21 بر 21 رسید و در وقت چهارم با نتیجه 22 بر 20 نوشت افزار کنکو را تسلیم کرد.

سوره ضرغامیان سرمربی بانوان شهر گرگان برای این مسابقه در ابتدا سیران قادرنژاد، مونس علی پناه، زهرا سوخته سرایی، پریسا کرمی و ریحانه باقری را در برابر حاجی پور، خدامرادی، گلاب گیر، ملکی و هرچگانی پنج بازیکن ابتدایی پالایش نفت آبادان با هدایت اسلام زاده به میدان فرستاد.

در این مسابقه ملکی و گلاب گیر از تیم کنکو به ترتیب با 25 و 19 امتیاز و تاثیرگذاری 36 و 18 به ترتیب امتیازآورترین و موثرترین بازیکن تیم خود و میدان مسابقه بودند.

در تیم بانوان شهر گرگان هم ریحانه باقری با کسب 17 امتیاز و تاثیرگذاری 14 امتیازآورترین و موثرترین بازیکن تیمش شناخته شد.

ملکی بازیکن تیم نوشت افزار با 25 امتیاز و 13 ریباند بازیکن دبل دبل این مسابقه لقب گرفت.

تیم بانوان شهر گرگان اکنون از 4 مسابقه، یک برد و 3 باخت با 5 امتیاز در رده پنجم جدول این گروه قرار گرفته و نوشت افزار کنکو از 6 مسابقه 2 برد و 4 باخت و مجموع 8 امتیاز در دوم جدول این گروه واقع شده است.

بانوان شهر گرگان روزهای 11 و 12 دی ماه در هفته هفتم و هشتم لیگ (هفته دوم و سوم دور برگشت) در مقابل تیم های سپهرداد تهران و شورا و شهرداری قزوین به میدان خواهد رفت.

مسابقه تیم های گرگان و کنکو در هفته نخست دور رفت با نتیجه 67 بر 58 به سود تیم گرگان به انتها رسیده بود.

رقابت های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال زنان ایران امسال در 2 گروه 7 و 6 تیمی از 22 آبان آغاز شده و به علت شرایط کرونا رقابت های دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1343

به "خبرنگاران شکست تیم بسکتبال بانوان گرگان در برابر نوشت افزار کنکو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست تیم بسکتبال بانوان گرگان در برابر نوشت افزار کنکو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید