خبرنگاران سرمربی شاهین: از عملکرد بازیکنانم برابر سایپا رضایت دارم

به گزارش مجله بوشهری ها، بوشهر-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان این تیم در بازی برابر سایپا پیشرفت خوبی از خود نشان دادند و نسبت به عملکرد آنها رضایت دارم.

خبرنگاران سرمربی شاهین: از عملکرد بازیکنانم برابر سایپا رضایت دارم

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

مهدی پاشازاده پنج شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سایپا در جمع خبرنگاران اضافه کرد: در این بازی روی گل دریافتی دفاع وسط ما مصدوم بود و جا ماندیم ولی با استفاده از بازیکنان جوان موقعیت های خیلی خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم.

وی اعلام کرد: ما در این چند روزه با تاکتیک هایی که کار کردیم برابر سایپا پنالتی گرفتیم و چند تک به تک و ضدحمله خوب روی دروازه حریف داشتیم.

پاشازاده ادامه داد: در بازی امشب هوا هم خیلی گرم بود و روی کیفیت کارمان تاثیر زیادی گذاشت.

وی اضافه کرد: بقا شاهین اکنون بستگی به نتایج خودش و سایر رقیبان دارد و در صورت استفاده از فرصت بازی های آینده قادر به بقا در لیگ خواهیم بود.

پاشازاده عنوان نمود: مهم این است که پیشرفت کنیم که این مهم در بازی امشب نسبت به هفته های گذشته نمایان بود و به طور حتم بازی بعدی نیز بهتر ظاهر خواهیم شد.

وی در ارتباط با انتخاب تیم شاهین نیز یادآور شد: از انتخابم برای آمدن به شاهین به هیچ وجه پشیمان نیستم چراکه به خاطر طرفداران به شاهین آمدم و اکنون هم با قدرت به کارم ادامه می دهم.

پاشازاده در ارتباط با بازی هفته آینده تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: این ملاقات بازی سختی خواهد بود و باید نظم بازی خودمان را بالا ببریم.

شاهین بوشهر با این تساوی 18 امتیازی شد و همچنان یکی از گزینه های اصلی سقوط به دسته یک است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1069

به "خبرنگاران سرمربی شاهین: از عملکرد بازیکنانم برابر سایپا رضایت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی شاهین: از عملکرد بازیکنانم برابر سایپا رضایت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید