خبرنگاران رییس اتاق بازرگانی شانگهای خواهان از سرگیری پروازهای ایران - چین شد

به گزارش مجله بوشهری ها، پکن- خبرنگاران- رئیس اتاق بازرگانی شانگهای اظهار امیدواری کرد با فرو کش کردن انتشار ویروس کرونا در چین، پروازهای کشور ایران و چین هر چه سریعتر برقرار گردد تا هزاران دانشجو، تجار و مسافر ایرانی بتوانند به سرکار خود برگردند و مناسبات تجاری دو کشور به شرایط عادی بازگردد.

خبرنگاران رییس اتاق بازرگانی شانگهای خواهان از سرگیری پروازهای ایران - چین شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین، حسین نژاد صفری روز آدینه در نشست دوره ای اتاق بازرگانی اضافه کرد: هر چه زمان برقراری پروازهای مستقیم میان ایران و چین طولانی تر گردد زیان بیشتری به روابط و مناسبات تجاری دو کشور وارد خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شرکت هواپیمایی ماهان گفت: اگر پروازهای ماهان نبود یاری های مهم و حیاتی چین به ایران نمی رسید.

نژاد صفری اضافه کرد از آغاز انتشار ویروس کرونا در چین، هواپیمایی ماهان عملیات بسیار موفقیت آمیزی را در انتقال مسافران و دانشجویان ایرانی که در چین گرفتار شده بودند انجام و پس انتها یافتن عملیات نیز پروازهای مسافری را متوقف کرد و تنها پروازهای باری بین دو کشور برقرار است.

رئیس اتاق بازرگانی شانگهای از اینکه بعضی افراد بدون داشتن اطلاعات کامل از ماهان انتقاد می نمایند اظهار گله کرد و اضافه کرد این افراد اطلاعات درستی از شرایط و روابط بین ایران و چین ندارند ماهان با پروازهای کارگو، تجهیزات و لوازم پزشکی و نیز لوازم و قطعات خطوط فراوری مورد احتیاج را به ایران می رساند که قابل تقدیر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 770

به "خبرنگاران رییس اتاق بازرگانی شانگهای خواهان از سرگیری پروازهای ایران - چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس اتاق بازرگانی شانگهای خواهان از سرگیری پروازهای ایران - چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید