خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی اراک خواهان محدودیت در دیدار بیماران بستری در بیمارستان ها شد

به گزارش مجله بوشهری ها، اراک - خبرنگاران - مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک خواهان محدودیت در دیدار بیماران بستری در بیمارستان ها شد و گفت: مردم برای جلوگیری از احتمال انتشار ویروس کرونا دیدار با بیماران خود را کاهش دهند یا از این کار خودداری نمایند.

خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی اراک خواهان محدودیت در دیدار بیماران بستری در بیمارستان ها شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های کالج در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

یاسر قربانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: بیماران به خاطر ضعف سیستم بدنی مستعد ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا هستند که احتمال آن با ورود دیدار نمایندگان بیشتر می گردد.

وی گفت: مردم در صورت احتیاج به دیدار با بیماران خود در بیمارستان ها تمام نکات بهداشتی را رعایت نمایند تا بیمار آنان آلوده نگردد و خود آنان نیز مبتلا نگردد.

رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: مردم می توانند برای آگاهی از شرایط بیماران بستری خود در بیمارستان های استان به وسیله تلفن جویای احوالشان شوند که این شیوه هم به نفع بیماران و هم دیدار نمایندگان است.

قربانی اضافه نمود: تردد به بیمارستان ها برای دیدار در شرایط کنونی که احتمال انتقال ویروس کرونا وجود دارد، از نظر بهداشتی تایید نمی گردد.

استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت با 12 شهرستان دارای 20 بیمارستان فعال با یکهزار و 945 تخت مصوب و 750 تخت فعال در قالب 85 بخش درمانی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 733

به "خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی اراک خواهان محدودیت در دیدار بیماران بستری در بیمارستان ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه علوم پزشکی اراک خواهان محدودیت در دیدار بیماران بستری در بیمارستان ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید