خبرنگاران خبرنگاران کیش خانه دار شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، کیش - خبرنگاران - هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های منطقه آزاد کیش در اولین نشست مجمع عمومی انتخاب و خانه مطبوعات و رسانه های این جزیره بطور رسمی شکل گرفت.

خبرنگاران خبرنگاران کیش خانه دار شدند

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی مطبوعات جزیره کیش عصر پنجشنبه باشرکت فعالان عرصه اطلاع رسانی، هیأت نظارت و مدیران فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای این جزیره تشکیل و اولین هیأت مدیره خانه مطبوعات این منطقه آزاد انتخاب شدند.

در این انتخابات از مجموع آرا مأخوذه و از میان 16 نامزد، 7 نفر از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های و مطبوعات جزیره کیش به عنوان اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات این جزیره برگزید و این تشکل فرهنگی رسماً شکل گرفت.

گام اولیه برای ایجاد خانه مطبوعات کیش 20 آبان سال 97 همزمان با روز کیش در مراسمی با اختصاص و افتتاح محلی برای مطبوعات این جزیره برداشته شد.

در این آیین که امامان جمعه شیعه و اهل سنت و جمعی از مسؤولان حضور داشتند، سعید پور علی معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش ضمن اعلام حمایت از تشکیل و فعالیت این نهاد مطبوعاتی و رسانه ای، هم افزایی، افزایش کمی و کیفی اطلاع رسانی، ارتقای دانش اطلاع رسانی، پیگیری امور صنفی، آموزشی و سایر امور مربوط به خبرنگاران را از وظایف و اهداف خانه مطبوعات کیش عنوان کرد.

در دومین گام در اسفند سال 97 اعضای هیأت مؤسس خانه مطبوعات و رسانه های این جزیره با نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش و حضور 42 نفر از فعالان رسانه ای از جمله نمایندگان خبرگزاری ها و روزنامه های محلی و سراسری و پایگاه های خبری انتخاب شدند تا ضمن تدوین اساس نامه امور مربوط به انتخاب هیأت رئیسه و آغاز فعالیت این نهاد فرهنگی اجتماعی را پیگیری کنند و امروز پنجشنبه 23 خرداد این تلاش ها به نتیجه رسید و با انتخاب اهضای هیأت مدیره، خانه مطبوعات کیش به عنوان یک رویداد فرهنگی رسماً شکل گرفت.

نتایج کلی و اسامی منتخبان هیأت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه های جزیره کیش:

اعضا اصلی هیئت مدیره:

محمدرضا بازگیر 33 رأی

بهرام عرب وند 33 رأی

امیر رضا غربانی 29 رأی

زیبا حسین زاده 27 رأی

ایوب قادری 24 رأی

جواد زمانی 24 رأی

مرتضی رضایی 23 رأی

اعضا علی البدل هیئت مدیره:

علیرضا شاه بیک 10 رأی

مرتضی ناظر 10 رأی

حسین تهوری 9 رأی

بهمن عبدالهی 5 رأی

شیدا پوریوسف زاده 3 رأی

بازرسین اصلی:

علی رئیسی 34 رأی

محمود خاکباز 30 رأی

بازرس علی البدل:

مارال شیرین خواه 4 رأی

منبع: ایرنا
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 64

به "خبرنگاران خبرنگاران کیش خانه دار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرنگاران کیش خانه دار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید