خبرنگاران بیش از 115 هزار عدد انواع مواد محترقه در زنجان کشف شد

به گزارش مجله بوشهری ها، زنجان - خبرنگاران - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: تعداد 115 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از سوی پلیس امنیت مالی این استان، کشف و ضبط شد.

خبرنگاران بیش از 115 هزار عدد انواع مواد محترقه در زنجان کشف شد

سردار رحیم جهانبخش، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: این میزان مواد محترقه در بازرسی ماموران از یک دستگاه خودروی سواری پیکان در حال عبور از راستا ارتباطی زنجان - بیجار، به دست آمد.

وی با بیان اینکه راننده این خودروی سواری این محموله مواد محترقه را از غرب کشور تهیه نموده بود، گفت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پروند به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی استان زنجان به تهیه نمایندگان، توزیع نمایندگان و فروشندگان مواد محترقه هشدار داد و گفت: پلیس با کسانی که با تهیه، توزیع و فروش مواد محترقه، بخواهند نظم، امنیت و آرامش جامعه و جان افراد را با تهدید و خطر روبرو نمایند برابر با قانون و مقررات و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد نمود.

سردار جهانبخش توضیح داد: خطرات استفاده از مواد محترقه بیشتر از شادی های زودگذر و هیجانات کاذب آن است و صدمه دیدن یکی از اعضای خانواده موجب رنج و ناراحتی دیگر اعضا می گردد.

وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از اماکن تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به وسیله مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش نمایند و رسانه ها نیز در مطلع سازی از تهدیدات و خطرات بازی با مواد محترقه نقش بسیار اثر بخش دارد که بطور قطع و یقین سال جاری نیز همانند سال های گذشته در این خصوص هشدارها و توصیه های لازم را گوشزد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران، از اواخر آذر تا 23 اسفند پارسال (98) مقدار 265 کیلوگرم پیش ساز مواد محترقه (سرنج و اکلیل) و بیش از 685 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز، از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

طی ماه های بهمن و اسفند سال 97 نیز بیش از یک میلیون و 300 هزار عدد انواع مواد محترقه به دست پلیس استان زنجان افتاد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1472

به "خبرنگاران بیش از 115 هزار عدد انواع مواد محترقه در زنجان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 115 هزار عدد انواع مواد محترقه در زنجان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید