خبرنگاران برگزاری شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در سمرقند

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران- خبرنگاران - شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در سال 2021 میلادی، در شهر باستانی سمرقند برگزار می گردد.

خبرنگاران برگزاری شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در سمرقند

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

براساس گزارش خبرگزاری stv ازبکستان، کنفرانس آنلاین در جهت بازسازی به ابتکار ازبکستان در تاریخ یک ژوئن برگزار گردید. در این مراسم معاون نخست وزیر، عزیز عبدوحکیموف رییس کمیته دولتی جهانگردی و دبیرکل UNWTO زوراب پولولیکاشویلی حضور داشتند.

در این نشست رؤسای سازمان های گردشگری آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان و همچنین نمایندگان دائم مقیم این کشورها در مادرید نیز حضور پیدا کردند.

رییس هیأت ازبکستان به اقدامات صورت گرفته این کشور برای توسعه صنعت گردشگری از جمله دستور ریاست جمهوری در خصوص اقدامات فوری برای حمایت از بخش گردشگری برای کاهش تأثیر منفی ویروس کرونا اشاره نمود که مطابق با این دستور دولت موظف به اعطای وام های تشویقی، معافیت و یارانه می گردد.

همچنین در این کنفرانس خاطرنشان شد که به منظور تدوین راهبرد صحیح و کارآمد برای احیای گردشگری در ازبکستان، توصیه های UNWTO، سازمان بهداشت جهانی ، نظرات کارشناسان بین المللی و تجربه کشورهای خارجی مورد آنالیز قرار گیرد.

شرکت کنندگان در کنفرانس آنلاین، اطلاعاتی را درباره اقدامات صورت گرفته در کشورهای خود برای حمایت از جهانگردی و کاهش پیامدهای مالی و اجتماعی COVID-19 به اشتراک گذاشتند. همانطور که تعیین شد، الگوریتم اقدامات بسیاری از کشورها یکسان بوده و در راستای بهبود سریع صنعت گردشگری است. اولویت نیز در همین رابطه با جهانگردی امن، ترویج گردشگری داخلی و مشوق های مالیاتی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 988

به "خبرنگاران برگزاری شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در سمرقند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در سمرقند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید