خبرنگاران آمریکا گزینه های مجازات چین در ارتباط با کرونا را آنالیز می نماید

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران- خبرنگاران- مقام های ارشد آمریکایی در حال آنالیز گزینه هایی برای مجازات چین یا دریافت غرامت از آن کشور به دلیل انتشار ویروس کرونا هستند.

خبرنگاران آمریکا گزینه های مجازات چین در ارتباط با کرونا را آنالیز می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

روزنامه واشنگتن پست پنجشنبه شب به نقل از چهار مقام ارشد دولت آمریکا این خبر را منتشر کرد و اضافه نمود که این اقدام، ممکن است روابط این دو ابرقدرت را تیره تر کند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و مشاورانش در روزهای اخیر چین را متهم نموده اند که اطلاعات مربوط به کرونا را کتمان نموده است.

ترامپ و مشاورانش در جلسات خصوصی در خصوص خارج کردن چین از شمول قانون مصونیت حاکمیت خارجی، گفت وگو نموده اند. خارج شدن چین از شمول این قانون باعث می گردد که دولت آمریکا و شهروندان این کشور بتوانند از پکن شکایت نموده و ادعای خسارت و غرامت نمایند.

کارشناسان قضایی می گویند که لغو این قانون در خصوص چین بسیار سخت خواهد بود و ممکن است به مصوبه کنگره احتیاج داشته باشد.

بعضی مقام های دولت آمریکا نیز گزینه عدم بازپرداخت بخشی از بدهی های ایالات متحده به چین را مطرح نموده اند. اما هنوز معین نیست آیا ترامپ از این پیشنهاد حمایت نموده است یا خیر.

بعضی مقام های آمریکایی نسبت به کوشش برای مجازات چین به ترامپ هشدار داده اند؛ زیرا پکن در حال انتقال تجهیزات لازم به آمریکا برای مقابله با کروناست.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 915

به "خبرنگاران آمریکا گزینه های مجازات چین در ارتباط با کرونا را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا گزینه های مجازات چین در ارتباط با کرونا را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید