حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل دانش بنیان ها در یک نمایشگاه بین المللی

به گزارش مجله بوشهری ها، صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی حمایت می نماید.

حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل دانش بنیان ها در یک نمایشگاه بین المللی

به گزارش خبرنگاران، طراحی و ساخت بیمارستان ها به عنوان یکی از مهمترین بناهای عمومی و مکانی برای افزایش آسایش و بهبود شرایط جسمی و روانی بیماران همیشه از درجه اهمیت زیادی برخوردار است.

بکارگیری اصول و روش های فنی صحیح و پیشرفته در طراحی و ساخت، سبب بهبود کارایی و کیفیت بیمارستان، افزایش عمر مفید و کاهش هزینه ها در زمان ساخت و بهره برداری آنها خواهد شد. این روش های پیشرفته ساخت شامل همه گروه های ساختمانی، معماری، سازه، تاسیسات برقی و مکانیکی و ... می گردد.

بعلاوه انطباق بیمارستان ها با استانداردها می تواند ارائه خدمات با کیفیت را تضمین کند. استانداردسازی ساخت وسازهای بیمارستانی و دارا بودن برنامه مدون منطبق با استاندارهای جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهره گیری از آخرین دستاوردهای حوزه صنعت بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی نقشی موثر و بی بدیل در نیل به این اهداف ایفا می نماید.

به همین دلیل ششمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی طی روزهای 23 تا 26 آذر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و طی آن شرکت های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور ارائه طرح ها و محصولات خود در آن حضور می یابند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور مستقل این شرکت ها در نمایشگاه های بین المللی داخلی است. اندازه حمایت از حضور هر شرکت دانش بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه های تایید شده، 30 میلیون تومان در سال (حداکثر 3 نمایشگاه) است تا شرکت ها بتوانند به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1830

به "حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل دانش بنیان ها در یک نمایشگاه بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل دانش بنیان ها در یک نمایشگاه بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید