حامد لک حالا به علیرضا بیرانوند فکر می نماید!

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها در اندیشه رسیدن به پنجمین اسم قهرمانی پی در پی اش در لیگ برتر است تا از این حیث، رکوردی که به دست آورده را خارق العاده تر کند. در کنار همین موضوع، چندین بازیکن پرسپولیس هم فرصت ثبت رکورد های جالبی را در لیگ دارند.

حامد لک حالا به علیرضا بیرانوند فکر می نماید!

به گزارش خبرنگاران، یکی از همین بازیکنان، حامد لک، دروازه بان پرسپولیس است. او با ثبت کلین شیت در ملاقات دیشب پرسپولیس برابر ماشین سازی، برای شانزدهمین بار در این فصل دروازه اش را بسته نگه داشت تا همین حالا و در فاصله دو هفته مانده به خاتمه این رقابت ها اسم برترین دروازه بان لیگ را به خودش اختصاص دهد.

نزدیک ترین رقیب لک در این فصل پیغام نیازمند دروازه بان سپاهان است که 13 بار کلین شیت نموده، ولی از آنجا که فقط دو بازی دیگر تا خاتمه لیگ مانده، پیغام شانسی برای رسیدن به حامد لک ندارد. البته در کنار این موضوع، حامد لک به فکر شکستن رکورد علیرضا بیرانوند، دروازه بان سابق پرسپولیس است. بیرانوند با پیراهن پرسپولیس رکورد 17 بازی کلین شیت را در کارنامه دارد؛ اگر لک در دو بازی آینده پرسپولیس برابر تراکتور و پیکان دروازه اش را بسته نگه دارد می تواند علیرضا بیرانوند را هم پشت سر بگذارد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1671

به "حامد لک حالا به علیرضا بیرانوند فکر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد لک حالا به علیرضا بیرانوند فکر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید