تور ارزان ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با درخشش دوباره ولاهوویچ حریف فیورنتینا شد

به گزارش مجله بوشهری ها، بانوی پیر در شبی که مهاجم جدیدش دوباره تأثیرگذار ظاهر شد، مقابل ساسولو پیروز به کسب یک پیروزی خانگی و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شد.

تور ارزان ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با درخشش دوباره ولاهوویچ حریف فیورنتینا شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال یوونتوس در استادیوم آلیانتس تورین به مصاف ساسولو رفت و در نهایت میهمان سرسخت خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

گل نخست این بازی را پائولو دیبالا در دقیقه سوم برای یوونتوس به ثمر رساند اما حامد ترائوره در دقیقه 24 کار را برای ساسولو به تساوی کشاند. یوونتوس پس از این گل به خصوص در نیمه دوم بر فشار حملات خود اضافه نمود و موقعیت های فراوانی را برای گلزنی از دست داد تا اینکه خرید جدیدش دوشان ولاهوویچ با یک حرکت انفرادی از سمت چپ زمین در دقیقه 88 شوتی زد که در میانه راه پس از برخورد با بازیکن حریف تغییر جهت داد و منجر به گل دوم بانوی پیر شد. البته این گل به مهاجم صربی که در بازی قبلی تیمش هم دو گل زده بود تعلق نگرفت و یک گل به خودی از سوی روان ترسولدی ثبت شد.

یوونتوس با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد جایی که باید به مصاف فیورنتینا برود، فیورنتینایی که پنجشنبه شب آتالانتا را در برگامو با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

با سرانجام مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، برنامه مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد، به توضیح زیر است:

یوونتوس - فیورنتینا، چهارشنبه 11 اسفند

میلان - اینتر، چهارشنبه 11 اسفند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1943

به "تور ارزان ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با درخشش دوباره ولاهوویچ حریف فیورنتینا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: جام حذفی ایتالیا، یوونتوس با درخشش دوباره ولاهوویچ حریف فیورنتینا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید