تیم انصاری فرد در آستانه کسب سهمیه لیگ اروپا

به گزارش مجله بوشهری ها، تیم فوتبال پانیونیوس در فاصله سه هفته مانده به خاتمه رقابت های لیگ یونان، شانس بالایی برای دریافت سهمیه لیگ اروپا دارد.

تیم انصاری فرد در آستانه کسب سهمیه لیگ اروپا

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پانیونیوس روز یکشنبه آینده در لیگ یونان مقابل تیم پائوک قرار خواهد گرفت. یاران کریم انصاری فرد در حال حاضر با کسب 41 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و نکته مثبت برای آنها این است که کمیته انضباطی فوتبال یونان، از تیم پائوک به دلیل تخلف تماشاگرانش 4 امتیاز کسر نموده است. حالا پانیونیوس برای دریافت جواز حضور در بازی های مقدماتی لیگ اروپا فقط یک امتیاز از 3 بازی انتهای می خواهد و شانس زیادی برای دریافت این سهمیه دارد.

تیم اول لیگ یونان یعنی المپیاکو به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. بعد از انتها لیگ یونان، تیم های دوم، سوم، چهارم و پنجم به صورت دوره ای (رفت و برگشت) با یکدیگر بازی می نمایند و هر تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان خواهد شد. این تیم شانس رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را خواهد داشت ولی نماینده یونان در صورت شکست در این مرحله به صورت مستقیم راهی بازی های یورو لیگ خواهد شد. تیم های سوم، چهارم و پنجم هم با انجام بازی های پلی آف شانس دریافت سهمیه یورو لیگ را خواهند داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 951

به "تیم انصاری فرد در آستانه کسب سهمیه لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم انصاری فرد در آستانه کسب سهمیه لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید