تمدید محدودیت سفر شهروندان آلمانی به 160 کشور

به گزارش مجله بوشهری ها، دولت آلمان با توجه به همه گیری کرونا، تصمیم دارد محدودیت سفر شهروندان این کشور به بیش از 160 کشور دنیا را تا 10 شهریورماه سال جاری تمدید کند.

تمدید محدودیت سفر شهروندان آلمانی به 160 کشور

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش روز چهارشنبه تارنمای شبکه اول تلویزیون آلمان (ARD)، براساس این تصمیم که مورد تائید اکثریت قاطع کابینه آنگلا مرکل است محدودیت سفر آلمانی ها به این کشورها تا 31 آگوست (10 شهریور) تمدید می گردد. هر چند امکان دارد در نشست امروز(چهارشنبه) کابینه، بعضی از این کشورها استثنا شوند که در این زمینه میزان همه گیری بیماری، عملکرد سیستم بهداشتی و میزان قابل اعتماد بودن آن کشور برای سفر، مشخص کننده خواهد بود.

هفته گذشته دولت آلمان تصمیم گرفت هشدار سفر شهروندان خود به 31 کشور اروپایی را لغو کند که در بین آنها 26 کشور همپیمان آلمان در اتحادیه اروپا و نیز انگلیس خارج شده از اتحادیه قرار دارند.

همچنین آلمان اعلام نموده، در خصوص سفر شهروندان خود به اسپانیا و نروژ به دلیل محدودیت های سفر اعمال شده از سوی دولت های این دو کشور در آینده تصمیم گیری می نماید.

هایکو ماس وزیر امور خارجه در اواسط مارس (اواخر اسفند) پس از شیوع کورنا، هشدار مسافرتی را برای همه 200 کشور در دنیا صادر کرد. تا به امروز این هشدار فقط در صورت خطر برای زندگی و جان شهروندان آلمانی، به عنوان نمونه در مناطق جنگی صادر شده بود.

در پی اعلام این هشدار، بیش از 240 پرواز از 62 کشور دنیا به آلمان انجام شد. وزیر امور خارجه آلمان در این زمینه گفت: با اجرای برنامه بازگرداندن شهروندان به کشور، در مجموع 240 هزار نفر پیروز به بازگشت شده اند.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح که پس از شیوع سریع کرونا در دنیا کلید خورد، بیش از 2 هزار کارمند وزارت امور خارجه آلمان همکاری نموده و در شیفت های شب و آخر هفته مشغول به کار بوده اند.

تا به امروز بیش از 186 هزار نفر در آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد نزدیک به 9 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 961

به "تمدید محدودیت سفر شهروندان آلمانی به 160 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید محدودیت سفر شهروندان آلمانی به 160 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید