تفکرات فکری در زمین پیاده نشد، ماشین سازی به دنبال امتیاز است

به گزارش مجله بوشهری ها، منصور رشیدی دروازه بان سالهای دور استقلال در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شکست این تیم برابر فولاد خوزستان و شرایط این روزهای سرمربی آبی پوشان گفت: خیلی ها در خصوص این ملاقات اظهار نظر کردند. فکری کوشش زیادی کرد تا بتواند همانند ملاقات اول در مقابل فولاد هم برنده باشد اما متاسفانه بازیکنان استقلال در زمین سردرگم بودند و تفکرات سرمربی توسط آنها در زمین پیاده نشد.

تفکرات فکری در زمین پیاده نشد، ماشین سازی به دنبال امتیاز است

وی تاکید نمود: حتی صحبت های مظلومی و مرفاوی هم نتوانست در تغییر نتیجه تاثیری داشته باشد و استقلال برابر فولاد تن به شکست داد و نتوانست برنده این بازی باشد.

رشیدی اظهار داشت: فولاد آماده و هماهنگ تر از استقلال بود البته در نیمه دوم بیشتر بازی به درگیری و اتفاقات حاشیه ای روی آورد اما در مجموع بازی خوبی از استقلال ندیدیم و حالا فکری باید تا روز ملاقات برابر ماشین سازی تیمش را از لحاظ روحی و روانی و شرایط فنی آماده کند.

رشیدی تاکید نمود: با توجه به بارشهای اخیر و مشکلاتی که همواره در فوتبال ما برای تیم های لیگ رجحان بوجود می آید استقلال باید یا در سالن و یا در چمن مصنوعی تمرین کند. بنابراین کار برای فکری و همکارانش سخت تر خواهد شد اما اعتقاد دارم اگر بتوانند بازیکنان را از لحاظ روحی آماده این ملاقات نمایند مطمئناً برنده خواهند شد.

دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی در خصوص انتقاداتی که این روزها از فکری و پرویز مظلومی می گردد گفت: هر کس باید کار خودش را به درستی انجام دهد. مظلومی سرپرست تیم است و باید حواسش به اتفاقات کنار نیمکت باشد و کار فنی را به فکری و دستیارانش بسپارد. کار سرپرستی بسیار حساس است و مظلومی باید در ملاقاتهای آینده دقت و نظارت بیشتری در حواشی نیمکت تیمش داشته باشد.

وی در انتها و در خصوص ملاقات روز چهارشنبه استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی یک تیم جوان و با انگیزه است و به طور حتم بدنبال امتیاز خواهد بود تا بتواند با دست پر از تهران به تبریز بازگردد. بازیکنان و کادر فنی این تیم با توجه به اینکه استقلال از فولاد شکست خورده به دنبال امتیازگیری هستند اما مطمئنم فکری که شرایط کمی برایش سخت شده نمی خواهد بازنده باشد. با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد بهترین نفرات را به میدان خواهد فرستاد تا بتواند سه امتیاز را کسب و در بالای جدول بماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1278

به "تفکرات فکری در زمین پیاده نشد، ماشین سازی به دنبال امتیاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفکرات فکری در زمین پیاده نشد، ماشین سازی به دنبال امتیاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید