تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده نهبندان ابلاغ شد

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده نهبندان ابلاغ و در اختیار دستگاه ها گذاشته شده است.

تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده نهبندان ابلاغ شد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، علی اصغر آسمانی مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبارات بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده نهبندان ابلاغ و در اختیار دستگاه ها گذاشته شده است و دیگر از لحاظ نقدینگی مسئله ای وجود ندارد.

وی اضافه نمود: هر روستایی می تواند از تسهیلات بازسازی به مبلغ 200 میلیون ریال با بازپرداخت 15 ساله و 30 میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض استفاده کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: روستاییان همچنین می توانند از تسهیلات 100 میلیون ریالی برای تعمیر واحدهای خسارت دیده بدون 30 میلیون ریال بلاعوض بهره مند گردد.

آسمانی مقدم توضیح داد: تا به امروز در این روستاها بیش از 35 واحد مسکونی اسکلت نصب شده است و تا چند روز آینده نیز مصالح لازم برای اجرای سقف واحدهای مسکونی به این روستاها حمل می گردد.

وی اضافه نمود: اعتبارات اجرای طرح هادی و بهسازی معابر این سه روستا سیل زده نیز جذب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: 850 میلیون ریال برای روستای طبسین سفلی، 600 میلیون ریال برای طبسین علیا و 650 میلیون ریال برای کهنو از محل اعتبارات ملی جذب شده است که در زمینه های بهسازی معابر، جدول گذاری، شن ریزی و اجرای طرح هادی روستا هزینه می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 838

به "تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده نهبندان ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده نهبندان ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید