تساوی تراکتور برابر پاختاکور، شانس شاگردان خطیبی به حداقل رسید

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور که در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد شامگاه امروز دوشنبه به مصاف تیم پاختاکور رفت و با وجود تلاشی که بازیکنان این تیم انجام دادند نتوانستند به پیروزی برسند و با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند.

تساوی تراکتور برابر پاختاکور، شانس شاگردان خطیبی به حداقل رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

تراکتور که تا قبل از این ملاقات شش امتیاز داشت، امیدوار بود با پیروزی برابر پاختاکور ضمن فاصله دریافت با این تیم ازبکستانی شانس صعود خود به مرحله بعد را افزایش دهد اما با تساوی برای این ملاقات باید منتظر بازی پایانی بماند. تیم پاختاکور هم با این تساوی 4 امتیازی شد.

تیم فوتبال تراکتور در ملاقات با پاختاکور ازبکستان

در روز پایانی ملاقاتهای این گروه تیم فوتبال تراکتور به مصاف شارجه امارات می رود که در حال حاضر با 8 امتیاز و انجام 4 بازی صدرنشین گروه است. پاختاکور هم به مصاف تیم نیروی هوایی عراق می رود که با 2 امتیاز در قعر جدول واقع شده است.

شارجه در صورت پیروزی در بازی پنجم خود 14 امتیازی خواهد شد و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد خواهد شد و حتی اگر به تراکتور هم ببازد بازهم تاثیری به حالش نخواهد داشت. با این حال اگر تراکتور شارجه را ببرد 10 امتیازی می گردد و این شانس را دارد که برای قرار دریافت بین سه تیم برتر دوم منتظر نتایج سایر تیم ها در گروه های مختلف باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1550

به "تساوی تراکتور برابر پاختاکور، شانس شاگردان خطیبی به حداقل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی تراکتور برابر پاختاکور، شانس شاگردان خطیبی به حداقل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید