ترامپ: اگر من نبودم، آمریکا درگیر جنگی بزرگ با کره شمالی می شد

به گزارش مجله بوشهری ها، رئیس جمهوری آمریکا، اولین بار پس از شکست مذاکرات نمایندگان هسته ای کشورش و کره شمالی در استکهلم، از رابطه خوب خود با رهبر کره شمالی اطلاع داد و گفت: اگر من رئیس جمهوری نبودم، آمریکا درگیر جنگی بزرگ با کره شمالی می شد.

ترامپ: اگر من نبودم، آمریکا درگیر جنگی بزرگ با کره شمالی می شد

به گزارش رادیو کی بی اس کره جنوبی، دونالد ترامپ دوشنبه در نشست کابینه خود گفت، باراک اوباما به من گفته بود، بزرگ ترین مشکل من این بود که نمی دانستم چگونه مساله کره شمالی را حل و فصل کنم. اوباما در طول دوره ریاست جمهوری، 11 بار با کره شمالی تماس گرفت که به هیچ یک از آنها جواب داده نشد.

ترامپ با تاکید بر ارتباط خوب خود با کیم جونگ اون، گفت، اطلاعات بسیار جالب درباره کره شمالی وجود دارد که می تواند سازنده باشد.

مذاکره نمایندگان هسته ای آمریکا و کره شمالی اوایل این ماه(اکتبر) برای ازسرگیری مذاکرات خلع سلاح هسته ای به استکهلم سفر کردند. نمایندگان ارشد دو کشور با یکدیگر دیدار و درباره جزییات دستور کار و محل برگزاری نشست نمایندگان دو کشور به توافق رسیدند.

نماینده ارشد کره شمالی قبل از آغاز مذاکره نمایندگان دو کشور اظهار داشت، پیشنهادهای واشنگتن تکراری است و حاوی ایده جدیدی نیست و نمایندگان ما در مذاکرات شرکت نمی نمایند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 408

به "ترامپ: اگر من نبودم، آمریکا درگیر جنگی بزرگ با کره شمالی می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر من نبودم، آمریکا درگیر جنگی بزرگ با کره شمالی می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید