برگزاری دوره آموزش مهارت های ترکیبی برای کارکنان آموزش و پرورش

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش خبر داد اداره کل شهر تهران با همکاری صداوسیما یک دوره آموزشی جامع را درباب مهارت های ترکیبی همراه با گواهی ضمن خدمت در 90ساعت ارائه خواهدکرد و معلمان سراسرکشور می توانند بصورت رایگان ازاین برنامه ها استفاده کنند.

برگزاری دوره آموزش مهارت های ترکیبی برای کارکنان آموزش و پرورش

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با برنامه گفتگوی علمی درباره تهدیدات و فرصتهای آموزش مجازی مصاحبه تلفنی کرد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اصل در فضای آموزشی جدید، چه کرونا باشد یا نباشد حرکت به سمت یادگیری های ترکیبی است زیرا مطلوبیت یادگیری های ترکیبی از باب اثرگذاری خیلی بیشتر است.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی در آموزش و پرورش جای ارتباط چهره به چهره معلم با دانش آموز را نمی گیرد اضافه کرد: اهداف مهم و بلند مدت و ارزشمند آموزش و پرورش تنها از طریق ارتباط مستقیم بین معلم و دانش آموز محقق می شود اما در این میان نباید از نقش موثر رسانه های یادگیری هم غافل شد.

امانی طهرانی در ادامه گفت: رسانه هایی مانند فیلم های آموزشی، قطعات صوتی، آموزش های برنامه ریزی شده، متون فعال، اپلیکیشن ها و کلاس ها طیف گسترده ای از روشها هستند که به کمک جریان یادگیری آمده و امکاناتی را فراهم می کنند که قبلاً فراهم نبوده است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به مهمترین اقدامات این شورا تا به این لحظه اشاره کرد و گفت: تصویب ماده واحده ای در ارتباط با ارائه آموزش در دوره بیماری های خاص بر سه محور توسعه آموزش های جدید ترکیبی در همه شرایط، حفظ سلامت دانش آموزان و تفویض اختیار تصمیم گیری درباره نحوه ارائه آموزشها به سطوح مدیریتی مدارس از مهم ترین اقدامات اخیر این شوراست.

امانی طهرانی با بیان اینکه همه کارکنان وزارت آموزش و پرورش می توانند از این آموزش های ترکیبی بهره مند شوند اضافه کرد: علاوه براین، اداره کل شهر تهران نیز با همکاری صدا و سیما یک دوره آموزشی جامعی را در باب مهارت های ترکیبی همراه با گواهی ضمن خدمت در 90 ساعت ارائه خواهد کرد و معلمان سراسر کشور می توانند به صورت رایگان از این برنامه ها استفاده و بعد از موفقیت در آزمون، گواهی را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1265

به "برگزاری دوره آموزش مهارت های ترکیبی برای کارکنان آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزش مهارت های ترکیبی برای کارکنان آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید