بانک ها مردم را برای دریافت تسهیلات بی رغبت می نمایند

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه مردم به میزانی از بانک ها ناامید هستند که رغبتی برای مراجعه به بانک ها برای دریافت تسهیلات ندارند، اظهار کرد: باید یک گروهی از بانک مرکزی را به استان دعوت کنیم تا تعیین گردد مشکل بانکی استان کرمان از چیست؟

بانک ها مردم را برای دریافت تسهیلات بی رغبت می نمایند

دکتر محمدجواد فدایی عصر امروز 12 مهرماه در سومین جلسه کارگروه مالی، اشتغال و سرمایه گذاری با انتقاد شدید از نحوه پرداخت تسهیلات توسط بانک های استان گفت: وقتی میزان درصد پرداخت تسهیلات تبصره 18 استان های دیگر را مشاهده می کنیم این سوال پیش می آید که آیا مقرات و قانون بانک های استان کرمان با استان های دیگر تفاوت دارد؟ متاسفانه براساس درصد پرداخت تسهیلات تبصره 18، استان کرمان در رده های آخر کشور واقع شده است.

وی با بیان اینکه مردم به میزانی از بانک ها ناامید هستند که رغبتی برای مراجعه به بانک برای دریافت تسهیلات ندارند، اظهار کرد: باید یک گروهی از بانک مرکزی به استان دعوت کنیم تا تعیین گردد مشکل بانکی استان کرمان چیست؟

استاندار کرمان بر لزوم سرعت بخشی به جذب تسهیلات تبصره 18 تاکید نمود و اضافه کرد: بانک ها باید علت عدم پرداخت تسهیلات را اعلام نمایند. نمی توان زمان را از دست داد لذا انتظار می رود که رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یک کارگروهی در راستای آنالیز این موضوع تشکیل دهد.

فدایی خطاب به بانک ها گفت: به جزء بانک های کشاورزی و کارآفرینی امید سایر بانک ها براساس منابع ابلاغی تا شنبه هفته آینده نباید هیچ تسهیلات مانده ای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1179

به "بانک ها مردم را برای دریافت تسهیلات بی رغبت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها مردم را برای دریافت تسهیلات بی رغبت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید