بازیکن گلزنی که داغ دل پرسپولیسی&zwnjها را تازه کرد

به گزارش مجله بوشهری ها، در فاصله یک هفته تا انتها نیم فصل لیگ فوتبال اوکراین، ستاره ایرانی نیم المپیک دونتسک توانست خود را به صدر جدول گلزنان برساند.

بازیکن گلزنی که داغ دل پرسپولیسی&zwnjها را تازه کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از گزینه های یحیی گل محمدی پس از جدایی علی علیپور در بازار جابجایی تابستانه و پیش از آغاز بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، شهاب زاهدی مهاجم سابق سرخ پوشان پایتخت بود و یحیی در کوشش بود تا پس از 4 سال دوری از پرسپولیس، بتواند زاهدی را به بازگشت راضی کند؛ البته زاهدی آن روز های پرسپولیس با زاهدی این روز های المپیک دونتسک فرسنگ ها اختلاف سطح دارد. آن موقع به مهاجم جوان سرخ ها فرصت بازی نرسید و او در مجموع دو فصل نتوانست برای پرسپولیس پنج بار نیز به میدان رود.

اما این روز ها شهاب زاهدی پرچمدار گلزنان فوتبال اوکراین شده و شب گذشته نیز در جریان هفته دوازدهم لیگ اوکراین، با ثبت دو گل به نام خود توانست تعداد گل های خود در فصل جاری را به عدد 8 برساند و پیشتاز جدول گلزنان گردد؛ سنگ پیش پای مدیران پرسپولیس برای جذب زاهدی، رقم نیم میلیون یورویی رضایت نامه او بود که باعث شد تا پایان انتقالش به پرسپولیس منتفی گردد و در نهایت مدیران سرخ پوش بتوانند آرمان رمضانی را از سایپا به عنوان یک مهاجم نوک البته در کنار جذب عیسی آل کثیر به خدمت بگیرند

20% تخفیف + 20% هدیه بوت های مردانه و زنانه مارال چرم

20% تخفیف + 20% هدیه بوت های مردانه و زنانه مارال چرم

بدون تردید تداوم درخشش زاهدی در 14 هفته پیش روی و به جامانده از فصل 2020-2021 لیگ اوکراین می تواند او را به عنوان آقای گلی این تورنمنت برساند، هر چند او هفته دیگر و پس از اتمام نیم فصل نخست لیگ اوکراین، با چالش چندین پیشنهاد بدون تردید روبرو خواهد بود که شاید جذاب ترین آن نیز پیشنهاد تیم نامدار دیناموکیف اوکراین باشد که باید دید انتخاب لژیونر ایرانی چه خواهد بود و او در پیراهن المپیک دونتسک برای رسیدن به کفش طلای لیگ اوکراین کوشش می نماید یا در جابجایی زمستانه، پیراهن تیمی شناخته شده و عنوان دار را در فوتبال اوکراین به تن خواهد نمود؟

شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس در حال حاضر با 8 گل در صدر گلزنان لیگ اوکراین است. مهاجمی که یحیی گل محمدی او را برای این فصل می خواست، اما مبلغ درخواستی المپیک دونتسک مانع از این انتقال شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1301

به "بازیکن گلزنی که داغ دل پرسپولیسی&zwnjها را تازه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن گلزنی که داغ دل پرسپولیسی&zwnjها را تازه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید