باخت نماینده خراسان شمالی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران/خراسان شمالی تیم زربام پارت خراسان شمالی طی نخستین بازی خود در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در مصاف با تیم صنایع دستی راست کردار بندرانزلی، بازی را واگذار کرد.

باخت نماینده خراسان شمالی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال بانوان زربام پارت خراسان شمالی که 28 آذر ماه به استان گیلان اعزام شد در ملاقات اول خود با تیم صنایع دستی راست کردار بندرانزلی با نتیجه 46 بر 26، مغلوب این تیم شد.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: تیم زربام پارت در دومین بازی خود در دور رفت مسابقات، امروز ساعت 11 به مصاف تیم هایپر گیلان می رود.

مهدی غفوریان با اشاره به اعضای کادر فنی این تیم، گفت: سرمربی این تیم سیما جوهری نیا، مربی رویا گوهری، یاری مربی عصمت ایزانلو، آنالیزور فائزه حبیبیان و سرپرست تیم مریم امانی است.

غفوریان ادامه داد: خراسان شمالی میزبان دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور خواهد بود و تیم های صنایع دستی راست کردار بندرانزلی و خانه بسکتبال نیشابور، 16 و 17 دی ماه در بجنورد با بازی خواهند داشت.

وی بعلاوه درباره آماده سازی تیم های بانوان و آقایان بیان نمود: در حال حاضر نماینده استان در لیگ دسته دو بانوان در مرحله آماده سازی است و تیم لیگ دسته دو آقایان نیز به زودی تشکیل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1893

به "باخت نماینده خراسان شمالی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت نماینده خراسان شمالی در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید