باخت شیمیدر مقابل مهرام، هاشمی جدال سرمربیان تیم ملی را برد

به گزارش مجله بوشهری ها، در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال مهرام تهران توانست شیمیدر قم را شکست دهد.

باخت شیمیدر مقابل مهرام، هاشمی جدال سرمربیان تیم ملی را برد

به گزارش خبرنگاران، در بازی حساس هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (جمعه) 21 آبان 1400 دو تیم مدعی شیمیدر قم و مهرام تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در خاتمه، مهرامی ها پیروز به شکست حریف خود شدند.

در جدال مدعیان گروه ب رقابت ها، ابتدا شاگردان مصطفی هاشمی در تیم مهرام کوارتر نخست را 13-10 پیروز شدند، اما در ادامه شاگردان شاهین طبع 9-12 کوارتر دوم را بردند تا بازی در نیمه نخست 22 - 22 مساوی شود.

با شروع نیمه دوم باز هم این مهرام بود که 22-16 کوارتر سوم را برد، اما بار دیگر شاگردان شاهین طبع اختلاف ایجاد شده را با رجحان 15-21 جبران کردند تا نتیجه 59 - 59 برابر شود و جدال دو تیم در وقت های معمول برنده ای نداشته باشد.

به این ترتیب دو تیم در وقت های اضافه اول به مصاف یکدیگر رفتند که در خاتمه، شاگردان مصطفی هاشمی در مهرام با رجحان 12-10 در وقت اضافه، 71 - 69 برنده بازی حساس هفته شدند. به این ترتیب جدال سرمربی سابق و فعلی تیم ملی بسکتبال به سود سرمربی کنونی تمام شد.

در انتهای این دیدار، دیون لامار رایت فوروارد تیم شیمیدر قم با کسب 21 امتیاز، 9 ریباند و 2 پاس گل، با ثبت تأثیرگذاری 27 بهترین بازیکن زمین شد.

در تیم مهرام تهران نیز آرن داودی با کسب 14 امتیاز، 2 ریباند و 4 پاس گل، تأثیرگذاری 15 را به ثبت رساند تا ستاره تیم خود شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1849

به "باخت شیمیدر مقابل مهرام، هاشمی جدال سرمربیان تیم ملی را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت شیمیدر مقابل مهرام، هاشمی جدال سرمربیان تیم ملی را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید