انفجار در کارخانه شیمیایی در چین یک کشته و چند مفقود و زخمی بر جا گذاشت

به گزارش مجله بوشهری ها، در پی انفجار و آتش سوزی ناشی از آن در یک کارخانه شیمیایی در استان هیلونگ جیانگ در چین دست کم یک نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند.

انفجار در کارخانه شیمیایی در چین یک کشته و چند مفقود و زخمی بر جا گذاشت

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری چینی شینهوا امروز شنبه به نقل از مقامات محلی گزارش داد بر اثر انفجار در یک کارخانه مواد شیمایی در استان شمال شرقی هیلونگ جیانگ دستکم یک نفر کشته شده و چهار نفر دچار جراحت شده اند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این انفجار در یک کارگاه در شهر آندا حدود نیمه شب به وقت محلی رخ داد و بعد از انفجار، در کارخانه آتش سوزی شد که تا صبح اطفای آن به طول انجامید.

بنابر گزارش ها، کشته شدن یک نفر تایید شده و دو نفر هم مفقود هستتند. دو نفر از چهار نفری که زخمی شده اند هم جراحات شدید دارند.

یک کارگروه ویژه از وزارت بوم شناسی و محیط زیست چین در حال تحقیق در محل انفجار برای آنالیز احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک به محیط زیست است. هنوز علت این حادثه تعیین نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1330

به "انفجار در کارخانه شیمیایی در چین یک کشته و چند مفقود و زخمی بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در کارخانه شیمیایی در چین یک کشته و چند مفقود و زخمی بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید