انصاری فرد: دیگر به پرسپولیس باز نمی گردم

به گزارش مجله بوشهری ها، مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس گفت: حمایت هایی که وزیر ورزش و جوانان از هیئت مدیره می نماید، نشان می دهد که من غریبه هستم و دیگر به سمتم باز نخواهم گشت.

انصاری فرد: دیگر به پرسپولیس باز نمی گردم

به گزارش ، محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر بیان نمود: ما زیر ساخت ها را درست کردیم و درآمدزایی خوبی داریم، اما متوجه نشدم از طرف چه مقامی بوده که امروز (دوشنبه) مدیر اقتصادی باشگاه را راه ندادند.

او اضافه کرد: بنده با عذرخواهی از طرفداران عزیزمان که با آن ها صادق بودیم، استعفا می دهم و بر این تصمیم خود مصمم هستم. خیلی دوست داشتم با باشگاه ادامه بدهم و مطمئنم زیر ساخت هایی که آماده کردم با رفتنم ادامه پیدا می نماید.

انصاری فرد ادامه داد: منابع اقتصادی خوبی وجود دارد، اما با ما همکاری نمی کردند و الان دیدم با حامی باشگاه هماهنگ شدند و بدون حضور مدیرعامل جلسه برگزار کردند و گفتند قدوسی مانع از درآمدزایی آن شده است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال بازگشت او وجود دارد یا خیر، گفت: این جسارت هایی که می گردد و حمایت هایی که وزیر ورزش و جوانان از هیئت مدیره می نماید نشان می دهد که من غریبه هستم و دیگر به سمت خود باز نخواهم گشت، چون استعفا داده ام. فکر کردند در گندکاری برانکو، یک انصاری فرد باید بیاید تا مشکل حل گردد، اما طرفداران بدانند مسئله ای ایجاد نمی گردد و پول تزریق خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 780

به "انصاری فرد: دیگر به پرسپولیس باز نمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: دیگر به پرسپولیس باز نمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید