امیدوار به حضور در لیگ فرانسه هستم، مردم نمی خواهند زنجیره انتشار ویروس کرونا قطع گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، ملی پوش تنیس روی میز گفت: امیدوار هستم تا با ضعیف شدن زنجیره انتشار ویروس کرونا به همراه برادرم بار دیگر در رقابت های لیگ فرانسه شرکت کنیم.

امیدوار به حضور در لیگ فرانسه هستم، مردم نمی خواهند زنجیره انتشار ویروس کرونا قطع گردد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، همه گیری ویروس کرونا باعث شده تا بیشتر رقابت های ورزشی تعطیل گردد و مسابقاتی هم که برگزار می گردد، تحت تدابیر شدید بهداشتی امنیتی است و باید با رعایت پروتکل ها انجام گردد. یکی از رشته هایی که مسابقات آن برگزار نمی گردد تنیس روی میز است و بدون تردید قهرمانان این رشته ورزشی در ایران با مسائل زیادی روبرو شده اند.

نوشاد عالمیان در خصوص اینکه این روزها چگونه تمرین می نماید و احتمال بازگشایی مسابقات وجود دارد، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: شرایط تعیین نیست و با توجه به اینکه هنوز مشکل کنترل ویروس کرونا حل نشده است، نمی توان برنامه ریزی جدیدی برای آینده انجام داد. من تمرینات خود را در بابل با برادرم نیما عالمیان پیگیری می کنیم و منتظر هستیم تا تکلیف روبروه با ویروس کرونا تعیین گردد.

وی ادامه داد: نزدیک به پنج ماه است که از بابل خارج نشده ام و در پارکینگ کنار منزل که آن را ضدعفونی نموده ایم به همراه برادرم مشغول تمرین هستیم و تا زمانی که واکسن و داروی کرونا ساخته نگردد، امکان تعیین شدن زمان آغاز مسابقات وجود ندارد. اگر در فدراسیون جهانی تنیس روی میز زمانی را برای برگزاری مسابقات اعلام نمایند، با پیگیری تمرینات در آن مسابقات شرکت خواهم کرد.

دارنده تنها مدال تنیس روی میز ایران در بازی های آسیایی نسبت به شرایط بازگشایی مسابقات نگران است و درباره اینکه مردم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید چه کارهایی انجام دهند، توضیح داد: باید این واقعیت را بپذیریم که بسیاری از مردم به خاطر احتیاج مالی ناچار هستند تا شغل خود را ترک ننمایند ولی این واقعیت وجود دارد که بسیاری از آن ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند و متأسفانه بیشتر مردم ماسک نمی زنند.

وی توضیح داد: من و برادرم به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی نزدیک به پنج ماه است که از شهرمان خارج نشده ایم و هر روز تمرینات خود را پیگیری می کنیم تا در آمادگی خوبی باقی بمانیم. مردم هم برای حضور در محل کار چاره ای ندارند و من کاملاً موافق هستم که آن ها شغلشان را از دست ندهند تا بتوانند درآمدزایی نمایند ولی وقتی حجم بالای مسافرت ها را به شهرهای مختلف به خصوص استان های شمالی می بینیم، به این نتیجه می رسیم که مردم ویروس کرونا را جدی نگرفته اند و دوست ندارند که زنجیره انتشار این ویروس قطع گردد.

عالمیان در خصوص اینکه با تعطیلی مسابقات شرایط مالی چگونه شده است، توضیح داد: متأسفانه مسابقات باشگاهی تعطیل شده و تعیین نیست از چه زمانی ادامه خواهد داشت. این موضوع باعث می گردد تا از لحاظ مالی متضرر شویم و با شرایط سختی به زندگی ادامه دهیم. درآمد بنده و دیگر ورزشکاران از حضور در مسابقات است و وقتی که ویروس کرونا مانع برگزاری مسابقات گردد قطعاً درآمدی وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص اینکه فدراسیون جهانی فوتبال و چند رشته دیگر ورزشی از فدراسیون های مختلف به خاطر آسیب های ویروس کرونا حمایت نموده و این اتفاق از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز صورت گرفته است، گفت: حقیقتاً خبری در این مورد نشنیده ام ولی بعید می دانم چنین اتفاقی اتفاق افتاده باشد. توانایی مالی فدراسیون جهانی تنیس روی میز با دیگر رشته ها متفاوت است و اگر کمکی در این زمینه انجام گردد، قطعاً اطلاع رسانی خواهد شد.

عالمیان در خصوص اینکه به نظرش از چه زمانی مسابقات تنیس روی میز آغاز خواهد شد، گفت: به نظر من تا زمانی که واکسن و داروی ویروس کرونا کشف نگردد، مسابقات راه اندازی نمی گردد. مردم هم در سراسر جهان به صورت 100 درصد رعایت نمی نمایند و به همین دلیل زنجیره ویروس قطع نمی گردد. با این حال امیدوار هستم مسابقات لیگ فرانسه دوباره آغاز گردد تا بتوانیم به همراه برادرم نیما به تیم هایی که در آن ها بازی می کردیم، بازگردیم و بار دیگر وارد جریان مسابقات شویم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1047

به "امیدوار به حضور در لیگ فرانسه هستم، مردم نمی خواهند زنجیره انتشار ویروس کرونا قطع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوار به حضور در لیگ فرانسه هستم، مردم نمی خواهند زنجیره انتشار ویروس کرونا قطع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید