افزایش خشونت خانگی انگلیسی ها در زمان قرنطینه

به گزارش مجله بوشهری ها، بر اساس گزارشات پلیس انگلیس میزان جرایم سوءاستفاده و خشونت خانگی در لندن در شش هفته گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است.

افزایش خشونت خانگی انگلیسی ها در زمان قرنطینه

به نقل از خبرگزاری رویترز پلیس انگلیس اعلام نموده است که گزارش های مربوط به خشونت خانگی در لندن در شش هفته گذشته به میزان یک سوم افزایش یافته است و از قربانیان خشونت خانگی خواست که در این خصوص صحبت و حتی در صورت احتیاج با نقض مقررات فاصله گذاری اجتماعی وقوع این جرم را گزارش نمایند.

انگلیس در هفته پنجم قرنطینه به سر می برد و به منظور جلوگیری گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل تعطیل شده اند و به شهروندان اعلام شده تا در خانه بمانند.

پلیس لندن اعلام نموده با وجود این که قرنطینه، اقدامات پیشگیرانه و کوشش برای مهار ویروس در کشور بسیار لازم است، اما قربانیان فعلی و بالقوه سوءاستفاده و خشونت خانگی بیش از قبل آسیب پذیرتر شده و در انزوا قرار گرفته اند.

پلیس لندن هم چنین اظهار داشت که تماس ها در مورد گزارش سوءاستفاده و خشونت خانگی در شش هفته گذشته حدود یک سوم افزایش یافته است و افسران پلیس روزانه حدود 100 نفر را به اتهام چنین جرایمی بازداشت می نمایند. این آمار در مقایسه با سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

یکی از افسران پلیس لندن گفت: هرکس که مورد سوءاستفاده و خشونت خانگی قرار می گیرد نباید اینگونه احساس کند که تنها است و باید در سکوت این رنج را تحمل کند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 913

به "افزایش خشونت خانگی انگلیسی ها در زمان قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خشونت خانگی انگلیسی ها در زمان قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید