اعلام موجودیت جبهه مقاومت و عدالت برای مردم خبرنگاران

به گزارش مجله بوشهری ها، جبهه مقاومت و عدالت برای مردم (جمع برای مردم) توسط بعضی از شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اعلام موجودیت کرد.

اعلام موجودیت جبهه مقاومت و عدالت برای مردم خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جبهه مقاومت و عدالت برای مردم (جمع برای مردم) توسط بعضی از شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همچون حمیدرسایی، حسن عباسی، سعید قاسمی، شهریار زرشناس و سید سعید لواسانی برای ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت کرد.

در متن شروع به کار جبهه مقاومت و عدالت برای مردم (جمع برای مردم) تأکید شده است: انتخابات عرصه اراده مردم و شورای شهر نهادی تأثیرگذار در کشور است؛ اگر افراد صالح، انقلابی، همدرد مردم و کارشناس در رشته های مرتبط وارد آن شوند، در اولین گام با انتخاب شهرداری مردمی، پاکدست، کارآمد، پرکار، انقلابی و معتقد به تحقق عدالت بسیاری از مسائل روزمره مردم رفع خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: اکنون با شروع فرایند انتخابات شورا ها و در ایام ثبت نام کاندیدا های این عرصه از همه کسانیکه این توان و ظرفیت برای خدمت رسانی را در خود می بینند دعوت می کنیم تا با ثبت نام در فرصت پیش رو خود را برای پذیرش این مسئولیت سنگین آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1489

به "اعلام موجودیت جبهه مقاومت و عدالت برای مردم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام موجودیت جبهه مقاومت و عدالت برای مردم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید