اشتغال زایی مستقیم برای بیش از 2100 نفر با تکمیل 30 هتل در حال ساخت آذربایجان شرقی

به گزارش مجله بوشهری ها، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از اشتغال زایی مستقیم برای بیش از 2100 نفر با تکمیل 30 هتل در حال ساخت استان، اطلاع داد.

اشتغال زایی مستقیم برای بیش از 2100 نفر با تکمیل 30 هتل در حال ساخت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار با اشاره به اجرای 30 پروژه اجرایی هتل استان، گفت: در امسال شاهد اجرای 30 پروژه احداث هتل در راستای توسعه و تقویت ظرفیت های گردشگری استان هستیم.

وی گفت: در حال حاضر 30 هتل جدید با ظرفیت 1512 اتاق و مجموع 3440 تخت اقامتی در سطح استان در حال انجام بوده که با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی همراه است، همچنین تا پایان دولت دوازدهم، تعداد 17 هتل به چرخه هتلینگ استان اضافه خواهد شد که از این میان شش هتل تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

آبدار به میزان ایجاد اشتغال پروژه های مذکور در استان نیز اشاره نمود و گفت: به دنبال فعالیت 30 پروژه احداث هتل، با اتمام و شروع فعالیت آنها اشتغال مستقیم پیش بینی شده بر این اساس در استان به میزان 2110 نفر خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه حجم کل سرمایه گذاری هتل های آذربایجان شرقی را مبلغی بالغ بر 1889 میلیارد تومان مطرح کرد.

آبدار در پایان حرکت در جهت جذب و راهنمایی سرمایه گذاران در فرصت های سرمایه گذاری صنعت گردشگری به ویژه مناطق نمونه گردشگری استان را امری اجتناب ناپذیر برای تطبیق با مشخصات مناطق پیشرو در امر گردشگری خواند و گفت: آذربایجان شرقی با وجود 47 منطقه نمونه و 52 روستای هدف گردشگری، می تواند فرصت مناسبی را جهت توسعه امکانات زیرساختی و ارتقای سطح کیفی گردشگری خود با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم سازد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 154

به "اشتغال زایی مستقیم برای بیش از 2100 نفر با تکمیل 30 هتل در حال ساخت آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال زایی مستقیم برای بیش از 2100 نفر با تکمیل 30 هتل در حال ساخت آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید