اجرای عملیات طرح زمستانی بزرگراه های تهران

به گزارش مجله بوشهری ها، تهران (پانا) - رئیس پلیس راه تهران از اجرای عملیات طرح زمستانی بزرگراه های تهران با بارش برف زمستانی در محورهای مواصلاتی به شهر تهران خبر داد.

اجرای عملیات طرح زمستانی بزرگراه های تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نوراله خادم در توضیح این خبر داد: با تغییر فصل و کاهش درجه در شهر تهران به ویژه محورهای مواصلاتی به این شهر شاهد بارش برف و باران در اقصی نقاط بخش های تهران می باشیم.

وی با اشاره به اینکه همواره در این فصل شاهد حوادث غیر مترقبه از جمله کولاک، سقوط بهمن، ریزش کوه، آبگرفتگی معابر و تخریب پل ها و انسداد راه ها به ویژه در مناطق کوهستانی می باشیم، اضافه کرد: ولیکن این حوادث قابل پیش بینی و کنترل بوده و با فراهم کردن تمهیدات و تجهیزات مورد نیاز به راحتی می توان از این حوادث را مدیریت کرده واز ورود خسارت جانی و مالی جلوگیری کرد.

رئیس پلیس راه تهران اعلام کرد: از بیستم آذرماه تیم های مختلف طرح زمستانی پلیس راه در 4 محور مواصلانی تهران آزاد راه تهران - شمال تونل 16، شمیرانات گردنه قوچک ، آزاد راه تهران - قم گردنه نعلبندان و جاده قدیم قم گردنه نعلبندان مستقر و آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان در حوادث برودت هوا و رانندگی دارند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کلیه محورهای مواصلاتی به شهر تهران و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان وسائط نقلیه توسط کارکنان این پلیس با بهرمندی از نیروهای انسانی و تجهیزات نوین پلیسی کنترل و رصد می شود و در صورت بروز حوادثی در اسرع وقت کارکنان برای ارائه خدمات پلیسی در نشانی اعلامی حاضر خواهند شد.

وی اضافه کرد: رعایت قوانین راهنمایی و تجهیز کردن خودرو به تجهیزات ایمنی مربوط به این و رفع عیب نقص فنی خودرو توسط رانندگان مولفه های موثر در کاهش حوادث در این فصل می باشد و رانندگان قبل از حرکت شرایط آب و هوایی را بررسی و متناسب با آن خودرو خود را تجهیز کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1332

به "اجرای عملیات طرح زمستانی بزرگراه های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات طرح زمستانی بزرگراه های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید